Viime päivät olen viettänyt kiltisti aikaa peittotortillana (terveiset Anrille). UV oli hyvä ja Levillä riitti porukkaa. Joka paikkaan jonot ja ihmisiä oli paaaaljon. Vuosi kuitenkin vaihtui kommelluksista huolimatta, ja puoli seitsemältä olin jo takaisin Kolarissa aamulla. Selvinpäin UV. Levillä. Kaikkee pitää kokeilla!

Vuoden eka päivä sujui väsyneesti ja olishan se pitäny arvata, että lenssu teki tuloaan. Perjantaina sitten töissä oli aika tuskasta ja lopulta luovutin ja lähdin kotio. Kuume nousi illalla. Kolkytkaheksan ja risat näytti mittari ja koin parhaaksi painua pehkuihin. Sairastaminen Lapissa.. No kaikkee pitää kokeilla!

 

2015-01-02%2021.00.23.jpg

 

Mummeli keitti minulle jotakin droppia missä oli ainakin noita tippoja.. Ties mitä lie muuta. Hyvin se kyllä vaikutti. Kaks kertaa oon sitä nappaillu ja aina on hyvä mieli tullu :) Hih. Varmaan jotain Lapin taikuutta se loppuosa keitoksessa. No kaikkee pitää kokeilla!

2015-01-04%2017.16.36.jpg

Tänään on jo sen verran helpottanut, että olen voinu tehäkin jotain. Eilinen meni melkein nukkuessa: kevyet 19 tunnin yöunet piristi mukavasti. Tänään siis, kun olo on parempi, olen puuhannu vähä jotakin pientä. Saunoin ja kirjoittelin aikani kuluksi harjoitteluraporttia.. Ihan vain kaikkea pientä. Kun en paikallaan osaa olla!

2015-01-04%2015.34.47.jpg

Koska sauna <3

2015-01-02%2002.00.26.jpg

Vähän luin Mielensäpahoittajaakin :)

2015-01-04%2017.39.07.jpg

Työharjoittelupäiväkirja ja -raportti almost check. Seuraavaksi opiskelun oppimispäiväkirja :)

 

Se olis sitten viimeinen viikko Lapissa käynnissä. Haikeus alkaa jo hiipiä puseroon, mutta toistaseks oon ollu niin tokkurassa etten oo ymmärtänyt asiaa. Silleenhän toki tämänkin loppuajan ja viimeisen viikonlopun täällä olis voinu käyttää jotenkin muutenkin, kun sairastaessa. Mutta hei, kaikkee pitää kokeilla!